top of page

Polityka Prywatności i Cookies

1. Definicje


Zwroty użyte w niniejszym dokumencie oznaczają:

  1. Dane Osobowe - informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”) – zgodnie z art. 4 pkt 1 RODO;

  2. Administrator - Coffee and goods Szydło spółka jawna, główne miejsce wykonywania działalności: Brzeg Dolny (56-120), ul. Bolesława Leśmiana 1C/U3, posiadający numer NIP: 9880308395, będący operatorem i właścicielem strony Tuli Cafe;

  3. Apliakcja - oprogramowanie udostępniane przez Administratora, umożliwiające korzystanie z systemu Tuli Cafe poprzez aplikację mobilną przeznaczoną na Urządzenia;

  4. Urządzenia - sprzęty zapewniające dostęp do sieci internet;

  5. Sklep/ Serwis - internetowy serwis informacyjny (strona internetowa) funkcjonujący pod adresem: www.tulicafe.pl.;

  6. Usługi - oferowane lub wykonywane przez Administratora świadczenia za pośrednictwem Serwisu lub Aplikacji;

  7. Klient/ Użytkownik - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu lub Aplikacji.

  8. Polityka - polityka prywatności;

  9. Przetwarzanie - operacja lub zestaw operacji wykonywanych na Danych Osobowych lub zestawach Danych Osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taka jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie Danych Osobowych;

  10. Klauzule Informacyjne - formularze zawierające informacje w zakresie przetwarzania  
    Danych Osobowych, w tym co do: celów, przedmiotu, podstawy  i czasu ich przetwarzania.

  11. RODO - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
    2016/ 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
    oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016 r.

 

Pozostałe zwroty użyte w Polityce wielką literą, a nie wskazane powyżej, są tożsame znaczeniowo z zakresami definicji wskazanych w RODO.

2. Informacje Ogólne

 

  1. Administrator przywiązuje dużą wagę do prywatności Klientów, a także do prywatności innych podmiotów, w związku z tym w pełni wdrożył w niniejszym zakresie wymogi RODO - zgodnie z jego art. 25 i 32 wprowadzając również Politykę. 

  2. Jeżeli nie akceptują Państwo zasad opisanych w niniejszej Polityce – proszę o niekorzystanie z usług Administratora. 

  3. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości należy skontaktować się z Administratorem. Kontakt z Administratorem jest możliwy także pod numerem telefonu: 728 567 919‬ oraz pod adresem e-mail: hello@tulicafe.pl


3. Zasady przetwarzania (udostępniania) Danych Osobowych

 

  1. Dane Osobowe Użytkowników są udostępniane i przetwarzane za pośrednictwem Serwisu (formularz zamówienia) lub Aplikacji (zgodnie z jej regulaminem, dostępnym pod adresem: https://www.tulicafe.pl/regulamin-sklepu

  2. Podmiot zewnętrzny – ACPAC Biuro Rachunkowe sp. z o.o. sp. k., z siedzibą w Łodzi (91-337), ul. Grunwaldzka 45F, posiadająca nr NIP: 947-198-77-95, zajmuje się na podstawie umowy zawartej z Administratorem, Jego rozliczeniami, stąd udostępniane są mu również w formie papierowej lub elektronicznej Dane Osobowe niezbędne dla realizacji celów zawartej umowy. 

  3. Dokumentacja gromadzona w formie papierowej jest przechowywana w przystosowanych do tego szafkach lub szufladach, zamykanych na klucz lub kartę dostępu, a dane w formie elektronicznej zabezpieczane są odpowiednimi do stopnia ważności hasłami i loginami z dostępami do systemów.

  4. Podanie przez Użytkowników Danych Osobowych jest dobrowolne, choć niezbędne do realizacji Usług. W powyższym przypadku niekiedy przepisy również nakładają obowiązek podania Danych Osobowych dla realizacji obowiązków podatkowo-płacowych lub innych związanych z Usługami. 

 

4. Cele, podstawy i okres (retencja) przechowywania Danych Osobowych

 

  1. ​CEL​ - wykonanie umowy pomiędzy Administratorem a Klientem, której przedmiotem jest  świadczenie Usług lub sprzedaż towaru przez/ lub na rzecz Administratora​​. PODSTAWA PRAWNA art. 6 ust. 1 lit. b i c RODOWYMIAR ZGODY - zgoda niezbędna do wykonania umowy, której stroną jest Klient. OKRES PRZETWARZANIA - okres realizacji umowy oraz okres niezbędny dla realizacji obowiązków księgowych lub podatkowych z nią zawiązanych oraz dla realizacji ewentualnej konieczność dochodzenia roszczeń wynikających z umowy - ustalany zgodnie z odrębnymi przepisami.

  2. CEL - przesłanie informacji handlowych. PODSTAWA PRAWNA - art. 6 ust. 1 
    lit. a RODO
    WYMIAR ZGODY - dobrowolna. OKRES PRZETWARZANIA - do czasu wycofania zgody.

  3. CEL - realizacja praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy z Administratorem. PODSTAWA PRAWNA - art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO. WYMIAR ZGODY - dobrowolna. OKRES PRZETWARZANIA - okres realizacji umowy oraz okres niezbędny dla realizacji obowiązków księgowych lub podatkowych oraz dla ewentualnej konieczność dochodzenia roszczeń wynikających z umowy.

5. Kategorie przetwarzanych danych i ich odbiorcy
  1. DANE KLIENTÓW:

    • Administrator i jego pracownicy i zleceniobiorcy

    • Podmiot zewnętrzny świadczący obsługę księgową oraz informatyczną na rzecz Administratora

    • Właściwy organ podatkowy

    • CEL - Realizacja zawartych umów, których przedmiotem jest świadczenie Usług lub sprzedaż towarów.​

  2. DANE ADMINISTRATORA:​

    • Administrator i jego pracownicy i zleceniobiorcy;

    • Podmiot zewnętrzny świadczący obsługę księgową oraz informatyczną na rzecz Administratora;

    • Właściwy organ podatkowy

    • CEL - Realizacja umowy i obowiązków z niej wynikających.
       

 

6. Uprawnienia

 

  1. Osoba przekazująca swoje Dane Osobowa, ma co do nich w każdej chwili następujące uprawnienia:

    • wgląd do swoich Danych Osobowych i prawo do dokładnej informacji, w jakim celu są one wykorzystywane oraz przez jaki okres będą przechowywane;

    • może prosić o dokładną informację, komu i na jakiej podstawie Administrator przekazał jej Dane Osobowe;

    • prawo do sprostowywania, aktualizowania oraz poprawiania swoich Danych Osobowych;

    • może odwołać swoją zgodę na Przetwarzanie, a także żądać usunięcia Danych Osobowych w całości lub w części, przy czym bez jej Danych Osobowych Administrator nie może realizować celu w jakim je przekazano, a więc odpowiednio wykonywać Usług, czy realizować umów;

    • sprzeciw co do przetwarzania jej Danych Osobowych;

    • może prosić o przeniesienie jej Danych Osobowych do innego podmiotu;

    • skorzystać z prawa do bycia zapomnianym.

  2. W przypadku uznania, iż przy przetwarzaniu Danych Osobowych naruszono przepisy RODO, osobie której dotyczą te Dane Osobowe, przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych („PUODO”), a w przypadku powzięcia jakichkolwiek wątpliwości, zawsze przysługuje jej prawo żądania informacji o swoich Danych Osobowych oraz podmiotach, którym zostały one udostępnione.

  3. Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, osobie udostępniającej swoje Dane Osobowe zawsze przysługuje  prawo do cofnięcia dobrowolnej zgody. 

  4. Administrator niezwłocznie przekaże właściwym organom wszelkie informacje na temat naruszeń Danych Osobowych, czy wniosków o ich udostępnienie, które będą realizowane zgodnie z postanowieniami w zakresie Danych Osobowych obowiązujących u Administratora.

  5. Wnioski o udostępnienie Danych Osobowych należy składać do Administratora.

  6. W pewnych wyjątkowych sytuacjach Administrator może odmówić usunięcia Danych Osobowych. Jest to jednak możliwe wyłącznie w sytuacjach przewidzianych przez prawo.

  7. W przypadku, gdyby w związku z przetwarzaniem Danych Osobowych przez Administratora miał miejsce jakikolwiek incydent bezpieczeństwa, wpływający na bezpieczeństwo Danych Osobowych oraz mogący powodować wysokie ryzyko naruszenia praw lub wolności, Administrator poinformuje właściwe organy oraz osobę, której dotyczą Dane Osobowe o takim incydencie bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 96 godzin od stwierdzenia naruszenia.

  8. Administrator przetwarza Dane Osobowe Klientów, zgodnie z Jego polityką prywatności, dostępną pod adresem: https://www.tulicafe.pl/polityka-prywatnosci,która  jest bezpośrednio stosowana także do Danych Osobowych przetwarzanych w Serwisie.

 

7. POLITYKA COOKIES

 

  1. W celu skorzystania w prawidłowy sposób z Serwisu, konieczne jest uruchomienie obsługi tzw. plików cookies w przeglądarce internetowej, które mogą być następnie skasowane poprzez użycie odpowiednich opcji danej przeglądarki lub inne oprogramowanie.

  2. Administrator w ramach Serwisu może wykorzystywać następujące rodzaje plików cookies:

    • pliki cookies sesyjne (tymczasowe) - przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu do czasu wylogowania lub opuszczenia Serwisu lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej);

    • pliki cookies stałe – przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu przez czas określony w parametrach danego pliku albo do czasu ich usunięcia przez Użytkownika; 

    • piki cookies niezbędne – warunkujące korzystanie z usług w ramach Serwisu;

    • pilki cookies bezpieczne –  mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa Serwisu i przetwarzanych tam Danych Osobowych;

    • pliki cookies marketingowe – stwarzające możliwość dostarczenia Użytkownikowi ofert i innych treści lub materiałów reklamowych oraz marketingowych, w tym dostosowanych do jego preferencji;

    • pliki cookies wydajnościowe – umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez Użytkownika z Serwisu;

    • pliki cookies funkcjonalne - umożliwiające zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.

  3. Administrator używa plików cookies w następujących celach:

    • funkcjonalnych - poprawiania użyteczności i konfiguracji Serwisu;

    • analitycznych - tworzenia statystyk, które mają unaocznić sposób korzystania przez Użytkowników z Serwisu i innych stron internetowych, co z kolei umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

    • bezpieczeństwa - zapobiegania nadużyciom w Serwisie i innym niepożądanym działaniom zagrażającym bezpieczeństwu danych Użytkownika;

    • ciągłości - utrzymania sesji Użytkownika po zalogowaniu;

    • marketingowych - dostarczanie Użytkownikom ofert lub innych treści i materiałów reklamowych lub marketingowych, z uwzględnieniem ich preferencji, a także określanie profilu Użytkownika pod kątem jego preferencji w ramach dostarczanych mu ww. ofert lub materiałów.

  4. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do urządzenia końcowego, a zmiany tych ustawień, można dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej, bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na urządzeniu końcowym Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej, z jakiej korzysta Użytkownik).

  5. Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia plików cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Brak zmiany ustawień tych plików powoduje, że Administrator zamieszcza je w urządzeniu końcowym Użytkownika i ma do nich dostęp.

  6. Wyłączenie, ograniczenie lub rezygnacja z plików cookies, może spowodować nieprawidłowości w korzystaniu z Serwisu, w tym wyłączenie, ograniczenie lub naruszenie niektórych jego funkcji.

bottom of page