top of page

REGULAMIN STRONY ORAZ SKLEPU INTERNETOWEGO
TULI CAFE

1. Postanowienia ogólne
  1. Sklep internetowy Tuli Cafe, działający pod adresem internetowym http://www.tulicafe..pl/, prowadzony jest przez:

    • Coffee and goods Szydło spółka jawna z siedzibą w Brzegu Dolnym, przy ul. Bolesława Leśmiana 1C/U3 (kod pocztowy: 56-120), posiadającą numer: NIP: 9880308395, numer REGON: 54072304500000, zarejestrowaną pod numerem KRS: 0001151162;

  2. Niniejszy regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady dokonywania zakupów w Sklepie, a w szczególności:

    • tryb i zasady zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu lub Aplikacji;

    • tryb postępowania reklamacyjnego;

    • tryb odstąpienia od umowy przez Konsumenta, bądź Przedsiębiorcę. 

  3. Wszyscy Klienci zobowiązani są do zapoznania się z postanowieniami niniejszego Regulaminu, przed dokonaniem zakupu oraz do jego przestrzegania. 

  4. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia. 

  5. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

  6. Ceny podane przez Sprzedającego wyrażone są w PLN i zawierają należny podatek VAT (tj. tzw. cena brutto), nie zawierają jednak kosztów dostawy. Dla danego zamówienia wiążąca jest cena z momentu złożenia zamówienia. 

  7. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu oraz Aplikacji odnoszące się do produktów, jak i ich ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 ustawy Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145, ze zm.), lecz zaproszenie do zawarcia umowy w myśl art. 71 ustawy Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145, ze zm.).

 
2. Definicje
  1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu lub Aplikacji, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  2. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu lub Aplikacji.

  3. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu lub Aplikacji.

  4. Sprzedawca – Coffee and goods Szydło spółka jawna z siedzibą w Brzegu Dolnym, przy ul. Bolesława Leśmiana 1C/

  5. Sklep/ Serwis - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym: www.tulicafe.pl.

  6. Urządzenia –  sprzęty zapewniające dostęp do sieci internet.

  7. Aplikacja - oprogramowanie udostępniane przez Sprzedawcę, umożliwiające korzystanie z systemu Tuli Cafe poprzez aplikację mobilną przeznaczoną na Urządzenia.

  8. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu lub Aplikacji), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

  9. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.

  10. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.     

  11. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/ usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.

  12. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu lub Aplikacji. 

  13. Usługa – usługi świadczone przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu lub Aplikacji.

  14. Użytkownik – podmiot korzystający z Aplikacji lub Serwisu.

  15. Polityka Prywatności - dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych Użytkowników, w tym dla celów handlowych i marketingowych.

 
3. Usługi świadczone drogą elektroniczną
  1. Warunkiem korzystania z Usług Sklepu jest:

    • zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja,

    • zapoznanie się z regulaminem Aplikacji dostępnym pod adresem: LINK i jego akceptacja. Sprzedawca jest Administratorem danych osobowych Klienta przetwarzanych w związku z realizacją świadczenia usług, gdzie polityka prywatności dostępna jest pod adresem: LINK. Rozpoczęcie świadczenia Usług przez Sprzedawcę następuje z chwilą rozpoczęcia korzystania przez Klienta z Serwisu/ Aplikacji.

  2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie za pośrednictwem Sklepu, mającego bezpośrednie połączenie z Aplikacją. 

  3. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta, odbiorcy Produktów oraz miejsca dostawy.

  4. Informacje wskazane w ust 3.3 (powyżej) udostępniane będą przez Zamawiającego przy rejestracji w Sklepie lub Aplikacji, zaś sama rejestracja polegać będzie na wypełnieniu formularza rejestracyjnego (zamówienia) dostępnego w Sklepie.

  5. Dla Stron wiążące są informację zawarte w Sklepie przy kupowanym Produkcie w momencie składania zamówienia, w szczególności dotyczy to ceny, elementów/ składników wchodzących w skład zestawu, terminu realizacji zamówienia i sposobu płatności. 

  6. Zamówienie realizuje się poprzez wybranie Produktu, którym Klient jest zainteresowany, a następnie złożenie i potwierdzenie zamówienia, w tym wyboru formy płatności i wskazania miejsca dostawy. 

  7. Klient otrzyma wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji, co jest rozumiane jako oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą jego otrzymania, przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży. 

  8. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Oferty, rozpoczyna się proces realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę.

  9. Jeżeli Klient zdecyduje się na realizację Umowy poprzez dostarczenie mu zamówionych Produktów, zobowiązany jest on do obecności pod wskazanym przy składaniu Zamówienia adresem dostawy w celu jego odbioru.

  10. Zamówienia złożone w sklepie realizowane są w godzinach pracy Sprzedawcy.

  11. Korzystanie przez Klientów z Usług jest możliwe wyłącznie przy pomocy Urządzenia.

  12. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niemożność świadczenia usług na rzecz Klienta z przyczyn leżących po stronie Klienta, w szczególności związanych z ograniczeniami technicznymi Urządzenia Klienta, bądź ograniczeniami łączności. 

  13. Sprzedawca nie ponosi również odpowiedzialności za niemożność świadczenia usług na rzecz Klienta na skutek działania siły wyższej. 

  14. Korzystając z Serwisu Klienci mają obowiązek postępować zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami współżycia społecznego.

  15. Zakazane jest wykorzystywanie przez Klientów Serwisu w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, dobrymi obyczajami lub w sposób naruszający uzasadnione interesy Sprzedawcy. W szczególności Klient nie będzie podejmował czynności, które mogłyby narazić Sprzedawcę lub osoby trzecie na jakąkolwiek szkodę majątkową.

  16. Zabronione jest pobieranie przez Klientów zawartości baz danych udostępnionych w Serwisie i wtórne ich wykorzystywanie w całości lub w istotnej części co do jakości lub ilości.

  17. Sprzedawca zastrzega, iż wszystkie wiadomości i materiały dostępne w Serwisie są objęte ochroną praw autorskich. Klient ma prawo do korzystania z nich jedynie w ramach dozwolonego użytku osobistego. Kopiowanie, zwielokrotnianie, rozpowszechnianie w Internecie i inne formy korzystania z materiałów i wiadomości umieszczonych na Platformie (w Serwisie) wykraczające poza granice dozwolone prawem jest zabronione.

 

4. Płatność

 

  1. W momencie zawarcia Umowy, po stronie Klienta powstaje obowiązek płatności na rzecz Sprzedawcy ceny wynikającej z Zamówienia. Podana w Zamówieniu cena stanowi całkowitą cenę jaką Klient zobowiązany jest zapłacić wraz z należnym podatkiem (cena ta nie obejmuje kosztów dostawy). Płatności są realizowane za pośrednictwem Aplikacji lub Serwisu.

  2. Klient ma do wyboru przewidziane przez Sklep formy płatności takie, jak:

    • przelew środków BLIK, 

    • zapłata gotówkowa przy odbiorze,

    • zaplata kartą płatniczą przy odbiorze,

    • zapłata kartą online. 

  3. Płatności elektroniczne realizowane są w ten sposób, że Klient dokonujący zamówienia produktów w Serwisie/ Aplikacji wybiera jako formę płatności jeden ze sposobów płatności on-line opisanych w ust. 4.3 (powyżej) i zostaje przekierowany do serwisu transakcyjnego banku. Po zalogowaniu się tam, Klient otrzymuje gotowy do zaakceptowania formularz przelewu z odpowiednią kwotą, tytułem przelewu i danymi Sprzedawcy.

  4. Minimalna wartość zamówienia jaką przewiduje Serwis/ Aplikacja dla ważności zawarcia Umowy jest każdorazowo wskazana przy składaniu Zamówienia.

  5. Warunkiem wydania Produktów jest zapłata.


5. Odstąpienie od Umowy
  1. Sprzedawca zastrzega, iż z uwagi na przedmiot Umowy, którym są rzeczy ulegające szybkiemu zepsuciu oraz mające krótki termin przydatności do użycia, Klient nie jest uprawniony do odstąpienia od Umowy po faktycznym rozpoczęciu jej realizacji, zaś przed przystąpieniem do realizacji Zamówienia Klient może odstąpić od Umowy jedynie poprzez kontakt telefoniczny ze Sprzedawcą. 

  2. Sprzedawca ma prawo odstąpić od Umowy w sytuacji zaistnienia sił wyższych uniemożliwiających realizację Umowy oraz wskazania przez Klienta nieprawidłowego, bądź nieosiągalnego numeru kontaktowego lub adresu miejsca dostawy.

  3. Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy Zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych, bądź sposobu płatności. 

  4. W przypadku złożenia przez Klienta fałszywego Zamówienia lub niewykonania przez niego Umowy, Sprzedawca jest uprawniony do odmowy przyjęcia jakichkolwiek przyszłych zamówień od takiego Klienta.

  5. W przypadku odstąpienia od Umowy przez którąkolwiek ze Stron traktuje się ją jako niezawartą.


6. Reklamacja

  1. Reklamacja dotycząca Zamówienia składanego przez Sklep powinna być kierowana bezpośrednio do Sprzedawcy z wykorzystaniem jego danych kontaktowym wskazanych w Sklepie.

  2. Reklamacje dotyczące Produktów Sprzedawcy, mogą być zgłaszane:

    • na piśmie, drogą pocztową skierowane na adres siedziby Sprzedawcy;

    • pocztą elektroniczną, na adres email: hello@tulicafe.pl.

  3. Reklamacja powinna zawierać:

    • dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, opcjonalnie adres e-mail oraz numer telefonu kontaktowego);

    • wskazanie przyczyn reklamacji oraz treść żądania;

    • numer Zamówienia, wskazany w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia;

    • oryginał lub kopię dowodu zakupu (np. paragon lub faktura). 

  4. Sprzedawca zobowiązuje ustosunkować się do złożonej reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.


7. Zasady korzystania z Serwisu
  1. Sprzedawca upoważnia Użytkownika do korzystania z Serwisu i zapoznawania się 7.1    
    z treścią Bazy Danych wyłącznie w ograniczonym zakresie, służącym do pozyskania informacji dotyczących ofert oraz produktów Sprzedawcy.

  2. Warunkami technicznymi korzystania z Serwisu są:

    • dostęp do sieci Internet;

    • zainstalowana w urządzeniu przeglądarka internetowa.

  3. Wszelkie prawa do Bazy Danych przysługują Sprzedawcy w niezbędnym zakresie dane osobowe, w tym m.in. imię i nazwisko, adres email, numer telefonu, adres dostawy, podczas realizacji Zamówienia. 

  4. Sprzedawca zastrzega, iż Użytkownik korzystając z Serwisu nie nabywa żadnych praw, w szczególności praw autorskich czy licencji, do treści zawartych w Serwisie, a dane zamieszczone w Serwisie nie mogą być elektronicznie pobierane przez Użytkownika.

  5. Użytkownik nie jest uprawniony do odpłatnego, bądź nieodpłatnego udostępniania osobom trzecim treści zamieszczonych w Serwisie, za wyjątkiem możliwości udostępnienia wizytówki w serwisach społecznościowych przy wykorzystaniu standardowych funkcjonalności Serwisu.

  6. Prawa do utworów, znaków towarowych oraz Baz Danych udostępnionych w Serwisie przysługują Sprzedawcy lub osobom trzecim. W przypadku, gdy przedmiotowe prawa przysługują osobom trzecim, Sprzedawca prezentuje w Serwisie utwory, znaki towarowe oraz bazy danych na podstawie stosownych umów zawartych z tymi osobami, w szczególności umów licencyjnych i umów o przeniesienie autorskich praw majątkowych lub na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.

  7. Zamieszczone w Serwisie informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, a stanowią zaproszenie dla Użytkownika do złożenia zapytania ofertowego. Sprzedawca w żadnym wypadku nie jest stroną transakcji realizowanych przez Użytkownika i Kontrahenta lub inny podmiot reklamujący lub ogłaszający się 
    za pośrednictwem Serwisu oraz nie ponosi odpowiedzialności za działania i zaniechania podmiotów reklamujących lub ogłaszających się za pośrednictwem Serwisu.

  8. Zakazane jest umieszczanie w Serwisie przez Użytkowników treści o charakterze bezprawnym, sprzecznych z dobrymi obyczajami oraz naruszających prawa osób trzecich.

  9. Sprzedawca zastrzega możliwość wprowadzenia ograniczeń w dostępie do Serwisu bez podania przyczyny, w szczególności wobec Użytkowników naruszających zasady korzystania z Serwisu.

  10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia świadczenia Usług 
    w związku z modernizacją lub przebudową Serwisu albo z pracami konserwatorskimi systemu teleinformatycznego.

bottom of page